PRACA
W związku z sukcesywnym rozwojem kancelarii prowadzimy stałą rekrutacje osób zainteresowanych podjęciem pracy. Każda z zatrudnionych osób otrzyma szansę na dynamiczny rozwój i zdobycie nowych umiejętności oraz wiedzy, niezbędnej w rozwoju dalszej kariery zawodowej.
Ze względu na profil działalności kancelarii poszukujemy specjalistów z następujących obszarów:
- prawo zamówień publicznych i finanse publiczne (nr ref. PZP.FP);
- prawo medyczne i farmaceutyczne (nr ref. PMiF);
- prawo konkurencji i konsumentów (nr ref. PKiK).
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV zawierających przebieg dotychczasowego zatrudnienia, opis osiągnięć we wskazanych obszarach oraz wskazanie oczekiwań finansowych na adres e-mail: rekrutacja@lazoriwspolnicy.pl Prosimy o wpisanie w tytule numeru referencyjnego.
STAŻ
Absolwenci studiów wyższych mają możliwość odbycia pod okiem opiekuna danej praktyki 3 lub 6 miesięcznego płatnego stażu. Po odbyciu stażu istnieje możliwość zatrudnienia dla osób, które wykażą się szczególnym zaangażowaniem w powierzone czynności.
Od kandydatów oczekujemy: – planowane rozpoczęcie aplikacji zawodowej,– ukierunkowane zainteresowanie daną dziedziną prawa,
– biegła znajomość przynajmniej jednego języka obcego,
– znajomość programów Windows ( Word, Excel, Power Point),
– znajomość obsługi urządzeń biurowych.
Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie swojego CV wraz z Listem motywacyjnym na adres e-mail: rekrutacja@lazoriwspolnicy.pl Prosimy o wpisanie w tytule numer referencyjny – Re.ST.
PRAKTYKI
Studenci ostatnich lat studiów mogą odbyć praktykę 1 lub 3 miesięczną. Od kandydatów oczekujemy:
– ukończony co najmniej III rok studiów,
– średnia ocen za ostatni rok nie mniejsza niż 4,5,
– biegła znajomość przynajmniej jednego języka obcego,
– znajomość programów Windows ( Word, Excel, Power Point),
– znajomość obsługi urządzeń biurowych.
Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie swojego CV wraz z Listem motywacyjnym na adres e-mail: rekrutacja@lazoriwspolnicy.pl Prosimy o wpisanie w tytule numer referencyjny – Re.PR.